وقت سی تی اسکن

وقت سی تی اسکن

وقت سی تی اسکن؛ امروزه از مراکز پزشکی و درمانی و بیمارستان ها تا سالن های آرایشگاهی و باشگاه های ورزشی و بانک ها .. همه و همه به سمت نوبت دهی آنلاین پیش می روند. با توجه به اینکه در عصر حاضر بیشتر وقت مردم، با گوشی ها هوشمند همراه، تبلت و کامپیوتر سپری می شود، تعجب آور نخواهد بود که مردم از رزرو نوبت بصورت اینترنتی و آنلاین راضی خواهند بود.

وقت سی تی اسکن؛ مردم راحتی را دوست دارند و تمایل دارند همه چیز را ۲۴ ساعته در دسترس خود داشته باشند.

بدین منظور مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های فناوری اطلاعات سعی نموده تا این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مزایای وقت سی تی اسکن مرکز تصویربرداری پارسیان:

دسترسی راحت

هنگامی که بیماران به بخش وقت سی تی اسکن وب سایت ما مراجعه می کنند تا درباره خدمات ما اطلاعات کسب کند، به آنها نوبت دهی آنلاین را پیشنهاد می دهیم. این امر موجب صرفه جویی در زمان، راحتی هر چه بیشتر می شود.

یکی از مواردی که بطور مکرر بیماران با آن مواجه می شوند این است که با شماره های تماسی که در وب سایت قرار گرفته است تماس می گیرند ولی به دلایلی، ما قادر به پاسخگویی نیستیم.

در این حالت بیمار می تواند با بهره مندی از نوبت دهی آنلاین دیگر در این صف طولانی انتظار قرار نگرفته و خواسته خود را به راحتی تامین نماید.

دسترسی 24 ساعته

مراجعین فقط در طول روز کاری تصمیم به نوبت گیری، نمی کنند. ممکن است در زمان شام یادشون بیاد که باید نوبت بگیرند. حال که این مرکز نوبت دهی انلاین را ارائه می دهد، مراجعین می توانند با ثبت نوبت بصورت آنلاین، خدمت مورد نظر را دریافت نمایند.

مرکز تصویربرداری پارسیان با ارائه بهترین خدمات نوبت دهی همراه همیشگی شما خواهد بود.

جهت دریافت نوبت سی تی اسکن کلیک نمایید.

نـوبت آنلاین دریــافت جـــواب

تهران، میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، نبش چهارراه نصرت شمالی - پلاک ۸۱